V2 kullen född!!

Förra natten födde Tilly hela 6 stycken ungar!
Allt gick jättebra, hon födde lätt och verkade knappt trött när hon var klar.
Värre var det med mig, jag var helt slut 🙂 🙂
Så nu har jag uppdaterat kattungesidan med info om vad det blev och ett litet gruppfoto 🙂
När dom är så här pass många så kan någon falla ifrån, dom första veckorna är alltid mest kritiska men jag håller tummarna att alla klarar sig och att Tilly fortsätter må bra.
Är du seriöst intresserad av en kattunge så är du välkommen att höra av dig på mail:
alwaysbritter@gmail.com

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.