Ja nu är M2 kullen född 🙂 Dom föddes redan i söndags den 8/9.
2 stycken blev det, en lila hane och 1 choklad hona.
Just nu är båda reserverade då jag har flera som visat intresse men detta kan ändra på sig beroende på hur dom utvecklar sig också.
Mango har grädde i tuttarna så dom hade gått upp 20 g var tills i morse 🙂
Info och bilder finns på kattungesidan, klicka på photos så ser du några nytagna bilder på kattungarna. Hanen vill bara sova och honan ville bara gå till mamma…..
Nedan en bild på en Mango som inte vill ha paparazzzi vid bolådan 🙂 🙂

Här är en härlig bild på Sally (Alway´s Livia) och hennes kompis 🙂
Tack Lotta för bild och uppdatering!

Har även fått uppdatering att allt är bra med Igor (Alway´s Ior).
Tack Ina för fina bilder!
