Inte mycket nytt…

som händer här…. Väntar på att Noelle ska börja löpa men hon visar inga tecken alls.
Det enda som händer är att min avelshane Måns (SE*OneWish Checkpoint Charlie, blå) har haft 2 parningar nu under hösten. Jag ser fram emot att se hur dom kullarna kommer bli, just nu väntar vi på tecken på att honorna är dräktiga 🙂

Så ni som letar fina och rastypiska kattungar kan jag just nu rekommendera dessa uppfödare och deras kattungar:

Kattis i Södertälje har 3 finfina lila avkommor efter Måns. Det är 2 honor och 1 hane 🙂
För mer info och bilder, kontakta Kattis på mail: kattis.nymark@bahnhof.se
Eller gå in på hennes FB sida:
https://www.facebook.com/Newgrounds-Cattery-109552824089216
310541997_10222424566667110_8501378711923989316_n 310767341_10222424567547132_4370768658723901594_n 310797183_10222424576787363_773868055073664838_n

Sen har Pia i Åby (ligger strax utanför Norrköping) en fantastiskt fin kull med
1 creme hane och 3 svarta honor.
Om man vill se hur fint det är med en svart britt så kan man gå in på mina honor -Females och titta på min svarta Lucy 🙂
Kontakta Pia via hennes hemsida:
https://www.quicksilvercats.com/
quicksilver
Det jag har att bjuda på i uppdateringar är massor av fina bilder på mina uppfödda eller ägda katter 🙂
Börjar med pappa Måns, som har fått ett nytt rejält stort klösträd så att han får plats 🙂 🙂 Bilderna har min duktiga fodervärd Josefin tagit 🙂 Tack!
IMG_7796 IMG_9408
IMG_9119
När jag ändå är inne på mina avelshanar som jag har hos mina fina fodervärdar så kan vi ta nästa hane. 🙂
Kurt from Turtelshome, chokladspotted, eller Kurre som han kallas av sin matte Susanne.
Han väntar på att få dambesök och helst då först med Noelle 🙂
299995740_659018432439781_380336130901134117_n
300395909_829016761595406_957534111767270705_n 301170611_1256839901818962_7614499131394059317_n

Sen har vi fina Frasse (Frans-Jörgen) eller Tekyni´s Alfie som han heter i stamtavlan  🙂
Han har fantastiskt fin ögonfärg även om han knappt vill visa upp det på denna bild 😉
Matte Sofia har tagit bilden och vi hoppas att Frasse kan få några kullar nästa år 🙂
309043199_10158840135516301_5153706630995702780_n
Sen har vi dom uppfödda katterna 🙂
Fina Edwin (S*Alway´s Mike, lila) som har fyllt 3 år 🙂
Tack familjen Högosta för att ni tar hand om honom så bra!
edwinmike sept22
Vackra Tösen (S*Alway´s Eveline, chokladsköldpadd-vit) som har lyxen att bo i Abbekås.
Tack Maria för fina bilder och att ni erbjuder Tösen det bästa av kattliv.
Det är inte alla katter förunnat att vila under ett fikonträd!
302433453_10160462708725555_4736460136310613893_n 302795883_631190621773044_895617232409142726_n

När vi ändå visar lite vitfläckar så tar vi en till sån 🙂
Läcker profilbild på Muppsi (S*Alway´s Patsy, choklad-vit) som matte Susanne tagit.
Muppsi
Förresten, någon mer som vi väntar på ska löpa är Rosie (S*Alway´s Rosie, svartspotted) men hon verkar lika trög på att löpa nu som sin mor Noelle.
Rosie planerar vi att para med Måns 🙂
Kom igen nu Rosie!! Det kommer ju bli så vackra ungar!
20221012_134808 20221012_141537

Sist men verkligen inte minst! Den hårfagraste av dom hårfagra, Nancy!! 🙂 🙂 🙂
(S*Alway´s Ginny, chokladspotted)
Tack snälla Anna-Karin och Diana för era underbara bilder och filmer!
301390778_592594192338946_3262934702966989611_n 302110418_1245845949589746_656899263735116018_n

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.