men om det blev något, ja det får framtiden utvisa.
Hon började löpa mitt under jobbvändan och så fort jag var ledig åkt vi till Caspar.
Men vi vet inte om dom lyckades få till någon parning. I mitten på juli borde jag veta om hon är dräktig eller inte.
Så fort hon kom hem började Dolly löpa och givetvis jobbar vi nu och sen kommer midsommar så det blir ingen parning för henne på detta löp.
Vi har äntligen rivit det gamla katthägnet som ingen katt varit i på säkert 10 år.
Det var mer i skogsdelen men dom blev så uppätna av myggen där så det var inget bra ställe för dom att vara på. Jag tänkte mest att det var bra skugga där när vi byggde det för 17 år sen. 🙂
Nu har vi nätat in altanen, poolen och en bit av gräsmattan så nu kan dom vara där vi är när vi är ute. Altandörren kan stå öppen utan problem 🙂
Några uppfödarvänner som har kattungar just nu som jag kan rekommendera:
Evalena i Tierp har ett gäng fina blå:
https://dapper-dillons.se/

Anna-Lena på S*Razzlecats har en kull med fantastiskt läckra svarta hanar 🙂
https://www.facebook.com/razzlekatten
Förvisso är det väldigt långt norr upp i Norrbotten men det går fort med flyg 🙂

Åter till ”mina” egna katter, eller i alla fall sådana jag fött upp 🙂
Fått en ny rapport med härliga bilder på Tilly och Noelle.
Tack snälla Pontus med familj för att ni tar hand om dom så bra och skickar så härliga bilder på dom 🙂
Det bästa för datorer är katthår har jag hört…eller var det tvärtom 😉 🙂 🙂
