Bara 1-1,5 vecka kvar tills det är dags för Mia. Hon rör sig inte i onödan nu.
Bolåda har fixats till och där går hon gärna och lägger sig, bäddar lite gör hon också.
Hon har fått en fixering på mig så hon vill att jag ska vara i närheten hela tiden…jag ska verkligen inte gå och lägga mig för då skriker hon hela tiden utanför dörren.
Lilla gumman inte lätt så här första gången.
Man ser när hon ligger ner hur det rör sig i magen. Ska bli så spännande!
Iris tycker jag står still, jag tycker inte hennes mage blivit större alls sista veckan.
Vi får se hur många hon får sen, det är ändå 3, 5 vecka kvar innan hon ska få sina och dom växer som mest i slutet av dräktigheten.
Idag på själva påskafton så har S*Alway´s Arthur fått gå ut för första gången.
Härligt i solen 🙂 Tack Ulrika för lånet av fina bilderna på Arthur!
Sen blev han så trött av det att han var tvungen att vila 🙂
Sen blev han så trött att han måste in och vila 🙂
