Bilderna tagna som vanligt av Liselott. Det är verkligen inte lätt att fota kattungar, dom är inte stilla när man vill och gör inte som man säger 🙂
Sen vid den här årstiden när det bara är grått och dåligt med ljus så är det extremt svårt att få till det. Jag är så tacksam för allt du gör Liselott (och Patrik också)!
Bilderna finns som vanligt på deras photo-länk, den hittar du bla via kattunge-sidan.
Här nedan kommer lite blandade bilder, bla fina gruppbilder 🙂
En väldigt trött Majsan…vilket man kan förstå med det här gänget 🙂

