ja så kan man nog säga för tyvärr så är inte Lucy dräktig. 🙁
Vi kommer göra om kombinationen en gång till så fort hon löper igen.
Så här kan det gå med första-gångs hanar, det är något man får räkna med.
Detta innebär alltså att Winston lyckades!!
Så Melissa ska få kattungar i vecka 17 🙂
Ska bli så spännande, har stora förhoppningar på den kullen 🙂
Hoppas på många tickade, gärna choklad som på bilden nedan.
Här kommer en härlig bild på Igor, (S*Alway´s Ior, chokladtickad) som hans fodermatte Ina tagit 🙂 Han ska framöver hälsotestas med HCM scanning (hjärtat) och HD röntgas (höfterna). Sen är det tänkt att han ska få para Mango i typ juni 🙂
Vi får se hur det blir med mina planer och när hon löper och han får till det……

Sen har vi en härlig bild på Winston, han var något trött efter sina dagar ihop med Melissa 🙂 🙂 Tack fodermatte Virginia för att du sköter honom perfekt och ställer upp, utan dig skulle det inte gå.

Fick en fin bild på söta Nemo (A. Kilroy), så fin med alla sina spottar 🙂
Tack Malin för bilden! En härligt avslappnad stil 🙂

Ja sen var vi helgen som var i Upplands Väsby på utställning.
Det var Mango som ställdes ut båda dagarna och hon fick sina cert och även ett par hjärtan ritade på bedömningssedeln 🙂 Så nu kan hon titulera sig som Champion 🙂
