Lugnt och skönt!

Ja det tror jag mina honor där hemma tycker att det är nu 🙂
Dom gosar med oss i soffan varenda kväll och man märker ett stort lugn hos dom.
Ja förutom när dom får sina busryck…tom Mickan fick ett för någon vecka sen 🙂

Tack snälla för alla era uppdateringar och bilder!
Uppskattas enormt mycket 🙂

Fått så fina bilder på Måns (SE*OneWish Checkpoint Charlie, blå) som växer och utvecklas så fint!
Tack Jossan för allt! 🙂
DSC_0631 DSC_0644 IMG-9517 IMG-9768

Sen har vi söta och truliga Muppsi 🙂 (S*Alway´s Patsy, choklad-vit)
Hon har nog den mest bestämda haka jag sett 🙂 🙂
Tack Susanne för uppdatering och bilder!
IMG_19821 IMG_19861

Underbara O2-kullen fyllde 6 månader häromdagen (jisses vad tiden går fort!)
Ollie (*S*Alway´s Ollie, choklad) firade den med att bli av med kulorna :o) :o)
Tack Britt-Marie för bilderna! Så kul att se han är med dig på allt.
image1(4) image2(3) image3(1)

Sist men inte minst….Nancy (S*Alway´s Ginny, chokladspotted, långhår)
Tack Anna-Karin och Diana för underbar bild!!!
Nancy är helsyster till min Mango (som inte bär på anlaget för långhår och kan alltså inte få det). Båda är Melissas första döttrar 🙂
124213356_10159358101739131_50353936720230377_n

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.